08/02/2018 Serveis
La neu ha fet un simbòlic acte de presència a Palamós en forma de petites volves que en cap cas han arribat a quallar. Ha nevat a primera hora i també en alguns moments al llarg del matí. A banda d'aquesta anècdota, el que sí s'ha posat de manifest de forma rellevant ha estat la baixa temperatura, amb una màxima que no ha anat gaire més enllà dels cinc graus.
La mínima del dia ha estat a l'entorn dels 3 graus, evidenciant que estem en ple hivern i que és perfectament factible que el termòmetre es comporti així. Potser és una mica més excepcional veure neu a nivell del mar. Avui a Palamós n'hem vist però de manera molt testimonial i en forma de volves diminutes. La neu a la costa ha estat una mica més evident cap a la Costa Brava sud i al litoral de Barcelona. Una situació que, en principi, no hauria d'anar a més, segons el subdirector de Protecció Civil de la Generalitat, Sergio Delgado.
La previsió del temps a Palamós indica que el cel estarà molt tapat durant tot el dia i que la nuvolositat anirà marxant cap al vespre i la nit. Demà al matí ja hauríem de veure el sol, però les temperatures es mantindran força baixes.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...