05/02/2018 Política
Raimon Trujillo, en una imatge d'arxiu.
El Partit Demòcrata Europeu Català ja té executiva local a Palamós. La nova direcció es va elegir aquest divendres passat en una assemblea, completant així la transició de l'antiga Convergència Democràtica al nou PDeCAT. Raimon Trujillo, que havia estat president local de Convergència a Palamós des de l'any 2014, ha rebut la confiança de la militància per encapçalar el nou projecte.
Trujillo és el president d'una executiva local on també hi ha Anna Resta i Sara Ferrer Viader, i on també s'incorporarà Jordi Pallí com a representant del grup municipal. Raimon Trujillo ha explicat avui a Ràdio Palamós que tenen l'objectiu prioritari d'eixamplar les bases del partit. Amb aquest objectiu es crearan grups de treball amb la incorporació de ciutadans dels àmbits cultural, educatiu, esportiu o empresarial per treballar en el projecte del PDeCAT. Tot, segons Trujillo, mantenint una relació molt pròxima amb la ciutadania de Palamós.
L'executiva local del PDeCAT a Palamós ha de començar ja a treballar en la candidatura que presentarà a les eleccions municipals de l'any que ve. Una feina a 15 mesos vista que no se centrarà només en definir el nom del candidat o la candidata a l'alcaldia. L'any 2015, la candidatura convergent encapçalada per Jordi Pallí va perdre la meitat dels vots i tres dels cinc regidors que tenia el grup municipal. Malgrat tot, Raimon Trujillo creu que es va fer una bona tria.
El nou president local del PDeCAT aposta per organitzar actes públics regulars a Palamós per anar consolidant la implantació del projecte. Pròximament obrirà també un lloc web que serveixi de referent en aquest sentit.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...
Notícies relacionades:
14/01/2016 - Política CDC de Palamós treballarà amb la ciutadania per debatre el model de partit
...
03/03/2015 - Política Raimon Trujillo, nou membre del Consell Nacional de CDC.
...
15/01/2015 - Política Raimon Trujillo diu que té el suport de la militància de CDC.
...
23/04/2014 - Política L'assemblea de CDC a Palamós tria Raimon Trujillo com a nou president local.
...