02/02/2018 Cultura
Clara del Ruste i Emili Brugalla, de la cia 'El Nen Infinit'..
Joventuts Musicals de Palamós programa aquest diumenge a La Gorga l’espectacle ‘Granados i l’espurna de la felicitat’, a càrrec de la Companyia El nen infinit. Es tracta d’un muntatge al voltant de la figura del compositor i pianista Enric Granados. El fil conductor serà un relat biogràfic, les músiques que va compondre, les anècdotes i experiències que va viure, o la gent que va conèixer.
La pallassa Clara del Ruste explica de què va l'espectacle que porten aquest diumenge a Palamós.
Aquesta proposta, que Clara del Ruste comparteix amb el pianista Emili Brugalla, vol alimentar l'espurna de l'amor a la música que va guiar Granados durant tota la seva vida i que, de fet, abasta totes les edats. Per això, l'espectacle està pensat per a petits i grans.
'Granados i l'espurna de la felicitat' es representa al Teatre La Gorga, aquest diumenge que ve a les sis de la tarda. Les entrades valen 10 euros, però els socis de Joventuts Musicals i els menors poden entrar gratuïtament.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...