31/01/2018 Esports
Mahboub, al graó més alt del podi. (Foto: AA Palamós).
El migfondista de l’Associació Atlètica Palamós, Annasse Mahboub, s’ha proclamat campió de Catalunya dels 3.000 metres en pista coberta. El cas és que Mahboub ha aconseguit el títol absolut quan, de fet, encara està en la categoria sub20. L’atleta de la entitat palamosina va assolir la fita aquest cap de setmana passat a Sabadell, on tornarà d’aquí a dues setmanes per participar en el Míting de Barcelona indoor.
En el català dels 3.000 metres, el corredor palafrugellenc de l'Associació Atlètica Palamós va fer un temps de 8'14''69 i va superar dos atletes d'edat sènior com Brahim Fateh i Artur Bossy. En l'últim Campionat d'Europa de cros, Annasse Mahboub va ser setè i or per equips amb Espanya, en la seva categoria. Aquest gener va córrer el cros d'Edimburg amb la selecció europea i va acabar 27è.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
Notícies relacionades: