22/01/2018 Societat
Paradeta de l'APAD, ahir al passeig del Mar de Palamós. Foto APAD
L'Associació de Propietaris d'Animals Domèstics de Palamós ha fet una valoració molt positiva de les activitats que va organitzar ahir al matí al passeig del Mar, per tal de donar a conèixer l'entitat i, en general, els col·lectius animalistes del Baix Empordà. El temps va acompanyar i força públic es va acostar a les taules on es feien activitats lúdiques per a la mainada i on també es donava informació a les persones interessades.
Els més menuts van poder dibuixar i jugar amb globus, en activitats que els van fer gaudir i, alhora, prendre consciència de la necessitat de respectar i estimar els animals. A banda dels organitzadors, l'Associació de Propietaris d'Animals Domèstics de Palamós, la festa va comptar amb la participació d'entitats com Animal Rescue, Rodamón, Bú Bup Parc, Galgos o Progat Palamós. Totes elles van explicar als assistents com treballen, i també van assessorar en el procés per adoptar un gos. Valentí Pellicer, president de l'APAD, ho ha explicat avui a l'espai de Ràdio Palamós, 'L'Entrevista'.
Miquel Corella és vocal de l'Associació de Propietaris d'Animals Domèstics de Palamós. Ell parla de la importància que la tasca de les entitats animalistes es divulgui i sigui reconeguda.
Les activitats d'ahir al passeig es van fer coincidir amb a tradicional benedicció d'animals, amb motiu de la festivitat de Sant Antoni Abat.
Totes les notícies:
17/09/2025 - La consulta popular pel topònim municipal es farà el 23 de novembre
La consulta popular per decidir si el nom del municipi de Palamós també ha d'incorporar el de...
17/09/2025 - El barri d'Es Pla obre avui les reunions participatives veïnals
Avui comença el cicle de reunions de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris, que...
17/09/2025 - Curs gratuït per ajudar a crear perfils a Linkedin
El Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós iniciarà a finals d'aquest mes una...
17/09/2025 - SSIBE organitza la seva segona Jornada de salut comunitària
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha programat pel dia 2 d'octubre proper la segona...
17/09/2025 - 'Cuidem-nos!': promoció de la salut i el benestar a Calonge i Sant Antoni
L'Associació de Dones del Baix Emporda i l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni impulsen el...