16/01/2018 Societat
Parc a la platja d'Es Monestrí, a Sant Antoni.
Per segon any consecutiu, l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni és a punt d’engegar un procés de participació ciutadana vinculat al pressupost municipal. L’equip de govern proposa cinc projectes d’inversió pública, amb un màxim de 50 mil euros, perquè la ciutadania els prioritzi a través del seu vot. Les votacions, obertes a totes les persones majors de 16 anys empadronades al municipi, es faran del 22 al 31 de gener.
Els cinc projectes que es posen a votació fan referència a projectes de millora del mobiliari urbà, de parcs infantils, d'àrees de lleure per a gossos, de camins rurals i també a un projecte d'instal·lació de circuits saludables. Han estat triats a partir de propostes que la mateixa ciutadania ha formulat a través del web municipal o de les bústies repartides pel municipi. Del 22 al 31 de gener, la gent pot prioritzar aquests projectes votant a través de la plataforma participa.calonge.cat. L'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler, parla de l'aposta municipal per aquest procés participatiu.
L'any passat més de 400 persones van prendre part en el primer procés participatiu del pressupost de Calonge i Sant Antoni. Es van poder votar 7 propostes, també amb una inversió per un valor màxim de 50.000 euros, i la que va tenir més suports va ser la de supressió de barreres arquitectòniques a través de la reforma d'una trentena de passos de vianants.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...