16/01/2018 Societat
Concentració el passat mes de novembre, davant l'Ajuntament de Palamós per demanar l'alliberament dels presos polítics.
Avui fa tres mesos que el president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, i l’expresident de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sánchez, són a la presó. Per recordar-ho i per reclamar la seva llibertat, les dues entitats convoquen aquest vespre concentracions a tots els municipis catalans. La convocatòria també es fa a Palamós, davant l’Ajuntament i a partir de les vuit del vespre.
Cuixart i Sánchez van entrar a la presó de Soto del Real el 16 d’octubre de l’any passat per ordre de la jutge de l’Audiència Nacional, Carmen Lamela. Els acusen, entre altres, del delicte de rebel•lió per la manifestació contra l’escorcoll a la seu del Departament d’Economia de la Generalitat. Juli Amat, coordinador de l'ANC de Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega, diu que és una vergonya que en una democràcia europea hi hagi gent empresonada per les seves idees polítiques.
Cal recordar que, a banda dels 'Jordis', encara romanen a la presó els consellers cessats del Govern de la Generalitat, Oriol Junqueras i Joaquim Forn.
Totes les notícies:
24/06/2025 - Diada de Sant Joan amb activitats alternatives a la fira d'atraccions
Les activitats de Festa Major d'aquesta diada de Sant Joan comencen al matí amb les portes obertes...
23/06/2025 - Arrenca la Festa Major de Palamós amb el pregó de Creu Roja
Com és tradicional coincidint amb la revetlla de Sant Joan, avui comencen els actes de la Festa...
20/06/2025 - El mandat municipal passa l'equador i els grups polítics en fan balanç
Dimarts passat va fer 2 anys que es va constituir el Ple de l'Ajuntament de Palamós, sortit de les...
20/06/2025 - Junts critica el govern per l'absència de la fira, i la CUP hi veu una bona oportunitat de repensar-la
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, responsabilitza el govern municipal...
20/06/2025 - S'obre al públic el primer tram de passeig del Mar remodelat
Avui s'obre al públic el tram del passeig del Mar entre els carrers d'Aragó i de Provença. Es...