12/01/2018 Serveis
Finca de la Casa Vincke. (Foto: Petits Grans Hotels).
L’establiment Casa Vincke Hotel ja ha obert les seves portes a Palamós. El nou hotel, gestionat pel Grup Mas de Torrent, és el resultat de la rehabilitació de la històrica Casa Vincke, reconvertida ara en un establiment amb capacitat per a nou habitacions. Aquest palauet, inclòs en l’Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya, es va construir al segle dinou i el seu disseny és de l'arquitecte Martí Sureda i Deulovol.
Fa un temps, l'actual propietari de la Casa Vincke de Palamós, Ramon Satorra, es va posar en contacte amb el responsable del Grup Mas de Torrent, Àlex Figueras, per proposar-li convertir aquest antic casalot en un petit hotel amb una oferta singular i de qualitat. Les parts van arribar a l'acord que la propietat faria l'obra civil, mentre Mas de Torrent invertiria uns 150 mil euros en interiorisme i es quedava l'hotel en règim de lloguer durant 10 anys per a la seva explotació. El resultat és un establiment de 9 habitacions, que combina elements originals de l'antic palauet amb actualitzacions, sempre buscant un ambient acollidor i familiar. Àlex Figueras, director del Grup Mas de Torrent.
Casa Vincke Hotel compta amb un saló per a esmorzars, spa, sala d'estar, sala de reunions i un jardí amb piscina. L'empresa que el gestiona és la pròpietària de l'hotel Mas de Torrent, amb cinc estrelles, un dels establiments de més prestigi de l'Empordà, i de l'hotel El Far, a la muntanya de Sant Sebastià. Juntament amb el Grup Nomo, també gestiona els restaurants Farnomo i Jani, a Llafranc. La Casa Vincke està situada en una finca limitada pels carrers de López Puigcerver, President Macià, Avió i Enric Vincke. Aquest palauet del segle dinou, inicialment era una casa de planta baixa i pis que va ser ampliada fins a la seva dimensió actual durant la primera dècada del segle vint. Aleshores la casa ja l'ocupava la família formada per Zoilo Costart, la seva esposa Joana, filla de Miquel Gubert, i els fills de la parella. La propietat va canviar de mans l'any 1940 quan la va adquirir l'industrial d'origen alemany Enric Vincke Wischmeyer, que havia perdut la seva residència a causa dels bombardejos de la Guerra Civil. La finca va ser venuda l'any 2003 i ara, quinze anys més tard, canvia d'ús i passa a ser un hotel.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...
Notícies relacionades:
Enllaços web relacionats: