19/12/2017 Esports
Les tripulacions avui ja han pogut sortir a navegar.
La regata internacional de vela Christmas Race ja està en marxa. Després que ahir s'haguessin d'anular totes les proves per falta de vent avui ha bufat tramuntana amb ratxes de 18 nusos que han permès que comenci la competició. La Christmas Race es disputa en aigües de la badia de Palamós fins divendres, amb la participació de 609 regatistes vinguts de 27 països.
Avui sí. Avui el vent ha fet acte de presència i ha permès que la Christmas Race 2017 s'estreni. La jornada d'avui ens ha ofert vent del nord i un dia assoleiat perfecte per a la navegació. Aquest any, participen en la tradicional prova palamosina més de 330 embarcacions dividides en 12 classes. Tot un repte organitzatiu i logístic que implica a més de 100 persones. Jaume Soler és el cap de premsa de la Christmas Race.
Pel que fa als resultats. Tenim tripulacions espanyoles encapçalant les classes 420,, Europa i Laser Ràdial masculí. En 470 masculí, domini dels regatistes alemanys, mentre que en femení, les franceses són capdavanteres. Color francès també en el primer lloc de Làser Estandard i domini britànic en Làser Radial. En FX, el primer lloc és per una tripulació finlandesa, en 49er han guanyat els italians, domini alemany en 29er, i d'Estònia en Finn.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...