15/12/2017 Cultura
Alfons Cama ha parlat del seu nou llibre al programa 'Fila Zero' de Ràdio Palamós.
Alfons Cama presenta avui a Palamós 'L'olor de la seva pell'. És la quarta novel·la d'aquest calongí de naixament i palamosí d'adopció. Un llibre escrit en primera persona que parla de les petges de la guerra civil i de com un conflicte pot marcar la vida i el caràcter de les persones i les seves famílies. La presentació es farà a les set a la biblioteca i anirà a càrrec del periodista Francesc Sánchez Carcassés.
Alfons Cama es va iniciar com a escriptor fa quatre anys. Des de llavors ha publicat quatre novel·les, totes amb l'editorial Gregal. La darrera és 'L'olor de la seva pell', un llibre on explica les emocions, els sentiments i les rancúnies que envolten el secret més ben guardat d'una família. Alfons Cama n'ha parlat al programa cultural de Ràdio Palamós 'Fila Zero'.
Els efectes de la Guerra Civil espanyola marquen l'argument d'aquesta novel·la. Però també hi ha d'altres trames paral·leles.
Alfons Cama va ser premiat l'any passat amb el VIII Premi Drac de Narrativa Curta atorgat per Òmnium Cultural del Solsonès pel conte 'Maria Cinta', inspirat en Palamós. Avui, presenta la seva darrera novel·la, 'L'olor de la seva pell', a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou. L'acte comença a les set de la tarda i comptarà amb el periodista Francesc Sánchez Carcassés.
Totes les notícies:
06/11/2026 - Societat El nou hospital de dia mèdic ja és una realitat
Ahir a la tarda es va presentar el nou hospital de dia mèdic de l'hospital de Palamós. Gràcies a...
06/11/2026 - Cultura L'òpera prima de les palamosines Paula i Clàudia Serra s'estrena als cinemes després del seu exitós pas pel Festival de Cinema Fantàstic de Sitges
Avui s'estrena als cinemes '11', la primera pel·lícula de les cineastes palamosines, Clàudia...
06/11/2026 - Serveis El creuer Azamara Onward fa escala al port de Palamós
El port de Palamós rep avui la segona escala d'aquest mes de novembre. La protagonitza el vaixell...
06/11/2026 - Societat Visites guiades als cementiris de Palamós i Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan organitza demà dissabte dues visites guiades als cementiris...
06/11/2026 - Medi Ambient 'Pesca i Ciència' parla avui a Palamós sobre les etapes del recurs marí amb el consum
A les 6 d'aquesta tarda es fa al Museu de la Pesca de Palamós la segona sessió del cicle 'Pesca i...