14/12/2017 Obres i Urbanisme
Parc infantil de l'Arbreda, ja renovat. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós ha acabat aquesta setmana la millora de la seguretat de la zona infantil de l'Arbreda i el parc ja es pot utilitzar. L'actuació ha permès rebaixar el terreny, formigonar tota la superfície i ubicar el terra de seguretat que envolta els jocs. L'Ajuntament té previst seguir aplicant millores en altres parcs infantils de la vila, invertint el global de 75 mil euros previstos per aquesta funció.
La feina l'han realitzat operaris de la Brigada Municipal. Joan Barba és el regidor de l'àrea.
El projecte de millora del parc infantil de l'Arbreda ha tingut un cost d'uns 23 mil euros. L'any passat, l'Ajuntament ja va fer millores en aquesta zona amb la instal·lació d'una tirolina i un pont de fusta i redistribuint la resta de jocs que hi ha ubicats. Un cop enllestit el de l'Arbreda, s'aniran millorant progressivament les zones infantils que hi ha en diversos espais del municipi.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...
Notícies relacionades: