Calonge i Sant Antoni reclama la gestió de la C-253

11/12/2017 Obres i Urbanisme


 La petició ja ha estat aprovada pel Ple de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni.

La petició ja ha estat aprovada pel Ple de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni.

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni demanarà a la Generalitat el traspàs de la gestió de la carretera C-253, que enllaça el nucli de Sant Antoni amb el terme municipal de Castell-Platja d’Aro. La petició ja ha estat aprovada pel Ple municipal. Amb les competències sobre la carretera, l’ajuntament calongí vol fer-ne una gestió més eficient i més ajustada a les necessitats reals del territori.

La proposta demana la cessió de la C-253 en la part incorporada a la malla urbana de Sant Antoni, així com en el tram conegut com avinguda d'Andorra, que enllaça Sant Antoni i Platja d'Aro. La cessió de la primera part permetria a l'Ajuntament fer-ne una gestió més àgil i adaptada a les necessitats d'una via urbana. Pel que fa al segon tram, no està tan urbanitzat però s'hi troben tres dels càmpings amb més capacitat del municipi. La carretera fa de barrera entre la banda de muntanya i els accessos a la platja. L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni vol gestionar aquest tram per facilitar la circulació de vianants i usuaris de la bicicleta, connectant adequadament i sense perills aquests trànsits.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...