07/12/2017 Obres i Urbanisme
El solar on hi havia el cinema Kyton.
L’Ajuntament de Palamós ha aprovat la concessió de la llicència d’obres per edificar el solar on hi havia el cinema Kyton. En aquest espai, que ja s’ha enderrocat totalment, una promotora privada hi construirà un nou edifici amb aparcament soterrat, un local comercial en els baixos i vuit pisos distribuïts en dues plantes. El cinema Kyton va tancar fa tres anys i el seu enderroc va començar a l’octubre.
La Junta de Govern Local ha concedit la llicència a favor de la promotora Monbuilding 3MNG. En el lloc on hi havia el Kyton s'hi farà un aparcament, un supermercat i vuit pisos. El més gran, de 137 metres quadrats, i els més petits, de 64. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, puntualitza que l'equipament comercial previst, que explotarà la firma Condis, no és cap gran superfície.
El cinema Kyton es va inaugurar el dia de Sant Josep de l'any 1981. Anys després es va transformar en un espai multisales amb un total de 700 places. L'emblemàtic cinema va tancar les portes fa tres anys i fa poques setmanes ho ha fet l'Arinco, dels mateixos propietaris, deixant Palamós sense sales comercials de cinema.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...