24/11/2017 Serveis
El president sortint de Fecotur, Jordi Francesch.
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, fa avui el relleu de president i junta directiva. Després de cinc anys, Jordi Francesch deixa d’estar al capdavant de l’entitat i el substitueix Toni Bachiller fill. Francesch fa una bona valoració d’aquest període com a president dels comerciants palamosins i destaca projectes com la targeta de fidelització o la integració del col•lectiu de restaurants.
Fecotur aplega actualment més de 200 establiments de comerç i hostaleria de Palamós. Jordi Francesch ha presidit l'entitat durant els darrers cinc anys i ara ho deixa. El substituirà l'empresari Toni Bachiller. El relleu s'escenificarà avui en el decurs d'una assemblea d'associats, que anirà seguida d'un sopar de germanor. Jordi Francesch ha valorat per a Ràdio Palamós el seu mandat al capdavant de Fecotur.
Francesch destaca d'aquests darrers anys la creació de la targeta de fidelització Card Costa Brava, les sinergies amb el sector dels restaurants, la col·laboració amb l'Ajuntament o la presència al carrer a través de festes i fires. Diu que els reptes de futur són grans però creu que ja no li toca liderar-los perquè les entitats necessiten periòdicament un relleu dels seus dirigents.
El nou president de Fecotur, Toni Bachiller fill, serà aquest proper dilluns el convidat a l'espai de Ràdio Palamós 'L'entrevista'.
Totes les notícies:
18/02/2026 - El Judici Sumaríssim es conxorxa per indultar el Carnestoltes i que sigui Carnaval tot l'any però, finalment, King Perill serà executat avui
Semblava que, per una vegada, el Carnestoltes de Palamós s'escaparia del seu destí funest. El...
18/02/2026 - Llum verd inicial del Ple al Pla Local d'Habitatge
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir inicialment el Pla Local d'Habitatge. Un...
18/02/2026 - L'hospital de Palamós fa proves d'intolerància alimentària, a la consulta externa
L'hospital de Palamós ha posat en marxa el protocol per realitzar proves d'intolerància...
18/02/2026 - 'Converses de taverna' dedica una sessió als mestres d'aixa
El cicle divulgatiu sobre la cultura marinera 'Converses de taverna' programa una sessió, a les 6...
18/02/2026 - Global-Palamós B, rivalitat local a la Quarta Catalana
El grup 6 de la Quarta Catalana viurà aquest dissabte que ve un partit de rivalitat local. El...
Notícies relacionades: