24/11/2017 Serveis
El comerç de Palamós s'apunta al Black Friday.
El comerç de Palamós s’afegeix avui, per tercer any consecutiu, a la jornada de promoció comercial del Black Friday. Les botigues fan ofertes i descomptes, algunes només puntualment aquest divendres i altres allargant-ho a més dies. Des de l’entitat Fecotur, però, reconeixen que és una activitat que s’ha anat imposant una mica per força i que el botiguer la veu amb un cert recel.
El Black Friday marca, d'alguna manera, el tret de sortida de la campanya comercial de Nadal. La tradició ve dels Estats Units, on aquesta jornada se celebra just l'endemà del Dia d'Acció de Gràcies. Inicialment estava vinculat al comerç de productes electrònics però ara s'ha estès ja a tots els sectors comercials i, fins i tot, al dels serveis. A Palamós, el comerç local s'adhereix a aquesta activitat per tercer any consecutiu. No sempre de bon grat, perquè a molts comerciants no els agrada haver de fer ofertes a les portes de la campanya de Nadal. Ventura Puig, gerent de l'associació Fecotur, admet que la inèrcia dels fets els ha portat a adoptar el Black Friday.
Amb motiu d'aquest Black Friday, Fecotur ha editat uns cartells en què les botigues poden mostrar les seves ofertes, i també ha posat pancartes en diferents punts de la vila. D'altra banda, el divendres vinent, 1 de desembre, es farà ja l'encesa de llums de Nadal als carrers de Palamós.
Totes les notícies:
10/05/2025 - Una baralla a Palamós acaba amb incidents davant la comissaria de la Policia Local i 4 detinguts
4 persones han quedat detingudes aquesta matinada passada arran d'una baralla a Palamós, en que...
10/05/2025 - Suspesos tots els partits de la 29a jornada de la Lliga Elit
La Federació Catalana de Futbol ha decidit suspendre tots els partits corresponents a la jornada...
09/05/2025 - Els inspectors de pesca reclamen millores laborals
Els inspectors de pesca continuen amb la vaga indefinida que van començar el 3 de març passat, i...
09/05/2025 - 3 escales de creuer al port, entre avui i el diumenge
Avui divendres tornen les escales de creuer al port de Palamós. Ens visita el vaixell Marella...
09/05/2025 - Palamós apostarà pels rentapeus a les platges, aquest estiu
L'Ajuntament de Palamós mantindrà durant l'estiu els rentapeus que ha instal·lat a les platges...