22/11/2017 Serveis
Acord perque Randstad i Wikiloc s'instal·lin a Alta Mar. (Foto: Ajuntament de Calonge)
Les empreses Randstat i Wikiloc són dues noves inquilines del viver d'empreses Alta Mar, promogut per l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. L'Ajuntament diu que Alta Mar s'està consolidant com un espai de referència per a les empreses de nova creació i també pels emprenedors que volen disposar d'un espai de coworking.
Ara, les empreses Randstad i Wikiloc han triat aquest emplaçament per desenvolupar una part de la seva feina. Randstat és una empresa capdavantera en el camp dels recursos humans a Espanya, i la seva implantació a Calonge i Sant Antoni passa per dinamitzar el mercat laboral del Baix Empordà. Ja és la cinquena oficina que obre a la demarcació de Girona, dins el conjunt de més de 60 centres que té a Catalunya. Randstad també col·labora amb l'Àrea de Promoció Econòmica de Calonge i Sant Antoni, amb diversos projectes de foment de l'ocupació.
D'altra banda, Wikiloc.com és una plataforma web i mòbil on una comunitat d'usuaris d'arreu del món comparteixen rutes GPS, i que registra una activitat de més de 30 milions de pàgines vistes cada mes. Des de la seva nova ubicació al viver Alta Mar, l'empresa durà a terme un projecte de treball remot per crear bases per a la conciliació laboral i la captació de talent.
El viver d'empreses Alta Mar va entrar en funcionament a principis d'aquest any i està situat al Firal de Sant Antoni. Posa a disposició dels emprenedors cinc despatxos, una sala de treball i un espai de coworking. En menys d'un any de funcionament ja té set empreses usuàries, que suposen un nivell d'ocupació del 60 per cent.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...
Notícies relacionades: