20/11/2017 Societat
Comptadors d'aigua.
La Companyia d’Aigües de Palamós, CAPSA, dona 3.500 euros per a un fons de solidaritat destinat a les famílies del municipi que no poden pagar el rebut de l’aigua. Així ho recull el conveni firmat amb l’Ajuntament de Palamós, que té una participació en l’accionariat de l’empresa. Els diners queden a disposició de l’Àrea municipal d’Acció Social perquè determini quins usuaris es poden acollir a aquestes ajudes.
El fons de solidaritat és una figura contemplada en el conveni entre l'Ajuntament de Palamós i CAPSA. Es tracta d'una ajuda que comporta l'exempció del pagament del rebut de l'aigua, incloent consum, impostos i tributs, a aquelles famílies que estiguin en situació de precarietat econòmica. En aquest cas, la companyia posa 3.500 euros a disposició dels Serveis Socials municipals. Escoltem l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
Puig diu que el fet que encara hi hagi gent que precisa aquest tipus de suport públic, significa que els efectes de la crisi econòmica encara hi són.
Per accedir a aquestes ajudes cal complir els requeriments especificats per part dels Serveis Socials de l'Ajuntament de Palamós. En aquest cas, s'han d'emetre els informes corresponents sobre la situació de risc d'exclusió residencial, en allò que preveu la Llei 24/2015 de mesures urgents per afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i de la pobresa energètica.
Totes les notícies:
05/08/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós ha immobilitzat 60 patinets aquest any
La Policia Local de Palamós ha requisat uns 60 patinets en el que portem d'any, fruit dels...
05/08/2026 - Societat L'atur a Palamós trenca 4 mesos de baixades i repunta una mica al juliol
L'atur registrat a Palamós va pujar lleugerament durant el mes de juliol, segons les dades de...
05/08/2026 - Cultura Montgrins i La Principal de la Bisbal protagonitzen el Concert de Sardanes de la Costa Brava
El festival Amb So de Cobla es va estrenar ahir a la nit a Palamós amb el concert de l'Orquestra...
05/08/2026 - Medi Ambient Comuns pregunta al Govern pel sabotatge de boies a Castell-Cap Roig
El Grup de Comuns al Parlament de Catalunya ha demanat explicacions al Govern de la Generalitat pel...
05/08/2026 - Societat Els productors pesquers de Mallorca estudien el model de Palamós
L'Organització de Productors Pesquers de Palamós ha rebut aquesta setmana la visita d'una...