Actes d'oci i cultura

17/11/2017 Cultura


Xavier Aldavert, entrevistat als estudis de Ràdio Palamós.

Xavier Aldavert, entrevistat als estudis de Ràdio Palamós.

A les vuit d’aquest vespre, la Biblioteca Municipal de Palamós acull la presentació del llibre ‘5S para la mejora continua: hacer más con menos’. El volum l’han escrit Joan i Xavier Aldavert, Eduard Vidal i Jordi Lorente. Es tracta d’una metodologia que es va originar al Japó per millorar l’eficiència de les empreses, a partir de cinc passos basats en cinc paraules en japonès que comencen per ‘s’.

Es tracta, concretament, de seleccionar, ordenar, netejar, estandaritzar i seguir aquestes normes. Tot plegat, per fer més eficient l'organització de les empreses i aprofitar el talent de les persones. Un dels autors del llibre, el psicòleg Xavier Aldavert, explica que aquest mètode es basa en aprofitar les oportunitats que donen els canvis.



La presentació del llibre '5S para la mejora continua' es fa a les vuit del vespre a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou.

Demà hi ha la dissetena Trobada internacional de corals d’adults de Palamós. Això és a partir de les sis de la tarda, al Teatre La Gorga. La trobada l’organitza cada any la Coral El Progrés per compartir escenari altres corals del país o arribades d’altres països europeus. En aquest cas, a banda de la formació amfitriona actuaran la Coral de Camprodon i la Coral Chante Baho de Catalunya. L’entrada al concert és gratuïta, però hi ha taquilla inversa a benefici de la Marató de TV3.

El diumenge al migdia, el Museu de la Pesca organitza un Taller de nusos mariners en el marc de la Setmana de la Ciència 2017. El taller està orientat a les famílies, sobretot als infants, i vol explicar quins usos tenen els nusos mariners en el dia a dia dels pescadors. L'activitat és gratuïta, però les places són limitades i cal fer una reserva prèvia al Museu de la Pesca.

I el mateix diumenge, però a les set de la tarda, el Teatre La Gorga acull el concert de l'Orquestra de Cambra de l'Empordà que commemora els 200 anys del naixement de Pep Ventura. El concert està organitzat per Joventuts Musicals de Palamós i és un homenatge a aquest músic instrumentista de flauta, flabiol i tenora, que en el seu moment va revolucionar el món de la sardana. El preu de les entrades és de 12 euros pel públic en general, 5 pels socis de Joventuts Musicals i pels menors de 18 anys.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...