03/11/2017 Cultura
Les visites permeten, entre d'altres, gaudir del famós claustre. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Demà dissabte s'acaba la temporada de visites al Mas del Vent de Palamós. Aquest any s'han programat 8 visites des del mes de març, el doble de les que hi va haver l’any passat. Els participants han pogut descobrir els elements arquitectònics i artístics d’aquest espai. No només els del controvertit origen del claustre, sinó també els del mas i la torre de defensa, declarats Bé Cultural d’Interès Nacional.
Aquestes visites s'han fet el primer dissabte dels mesos de març, abril, octubre i, la de demà, novembre. Les visites són per a un màxim de 25 persones adultes i 10 menors, amb un preu de 20 i 10 euros, respectivament. El preu inclou un tast dels productes Bell-lloc Brugarol. En tots els casos cal fer una reserva prèvia al Museu de la Pesca de Palamós. Des de l'Ajuntament de Palamós es valora molt positivament la segona temporada de visites al Mas del Vent. Francesc Subirats és el regidor de Cultura i Patrimoni.
La visita de demà comença a dos quarts d'una i permetrà admirar, entre d'altres, el famós Claustre del Mas del Vent i l'exposició 'Cossos Tòtems', de l'artista Medina-Campeny. La iniciativa sorgeix de la col·laboració entre l'Ajuntament de Palamós i Focus Engelhorn, fundació cultural i social vinculada a la propietat del Mas del Vent.
Totes les notícies:
19/09/2026 - Esports El Palamós CF debuta a la lliga amb una derrota davant el Lloret (2-0)
El Palamós ha perdut per dos gols a zero davant el Lloret en el primer partit de la temporada...
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...