02/11/2017 Esports
El gol de Traoré no va ser suficient per aconseguir la victòria ahir a Vilassar de Mar. (Foto: Ramon Ribas).
El Palamós CF va perdre una molt bona oportunitat d'endur-se la tercera victòria de la temporada ahir a Villassar de Mar. Guanyava per 0 a 1, gràcies a un gol en l'últim minut de la primera meitat d'Isma Traoré, però se li van escapar dos punts en el temps de descompte quan Oumar va fer l'empat pels locals. Al final, un punt insuficient i que no deixava content a ningú. El Vilassar segueix cuer i el Palamós, en descens. Aquest diumenge, els de Vicenç Fernández rebran a les 12 del migdia el Cerdanyola.
La frase 'No diguis blat fins que el tinguis al sac i ben lligat' va cobrar més sentit que mai ahir al Xevi Ramon de Vilassar. Primer, la van poder dir els locals que, tot i dominar més que el Palamós durant la primera meitat, van veure com els empordanesos s'avançaven en el marcador uns segons abans d'arribar al descans gràcies a Traoré. Però el karma volia ahir donar una altra lliçó i va pagar amb la mateixa moneda els palamosins. Quan els de Vicenç Fernández ja comptaven amb marxar del Maresme amb tres punts al sarró, el Vilassar va empatar en temps afegit. Repartiment de punts que deixa els dos conjunts tal i com estaven. Bé, mentida. El Palamós, que podria haver sortit del descens en cas de victòria, baixa ara una posició i és penúltim superant, només, el rival d'ahir, el Vilassar, que continua cuer de la categoria. Vicenç Fernández, entrenador del Palamós, reconeixia que se n'anaven de Vilassar de Mar amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts.
El partit va servir perquè Isma Traoré s'estrenés com a golejador amb el Palamós. L'atacant feia aquesta reflexió en acabar el matx.
Traoré va ser substituït per Bora que, d'aquesta manera, debutava amb el Palamós. Una canonada seva podria haver suposat el 0 a 2 i sentenciar el partit. El jugador del juvenil parlava, al final de l'encontre, de les sensacions que va tenir en el dia del seu debut amb el Degà a Tercera.
No hi ha temps per al descans i el Palamós tornarà a jugar aquest diumenge. Rebrà el Cerdanyola a les 12 del migdia amb l'objectiu imperiós de guanyar el primer partit de la temporada a casa.
Totes les notícies:
04/05/2026 - Societat Ensenyament orienta els alumnes que fan canvi de cicle educatiu
En el context dels períodes de preinscripció escolar pel curs que ve, l'Ajuntament de Palamós...
04/05/2026 - Societat Avui comencen les preinscripcions del Casal d'Estiu
L'Ajuntament de Palamós obre aquest dilluns, i fins al dia 10 de maig, el període de...
04/05/2026 - Societat La Síndica de Greuges reivindica la rehabilitació de l'antiga Unión Palamosense
La seu de la Sindicatura de Greuges de Palamós està pendent d'un projecte d'obres per fer-la més...
04/05/2026 - Societat L'hospital de Palamós vol millorar la comunicació entre professionals i usuaris
L'hospital de Palamós ha iniciat una campanya per millorar la relació entre pacients i...
04/05/2026 - Cultura 'Tertúlia literària' a la Biblioteca amb la novel·la 'Me'n vaig', de Jean Echenoz
Avui és primer dilluns de mes i la Biblioteca Municipal de Palamós programa, com és habitual, la...
Notícies relacionades: