25/10/2017 Societat
Miquel Pino, economista i assessor d'empresa, condueix la sessió d'avui
Avui a partir de les tres de la tarda es fa l'última sessió formativa del cicle ‘Crea i emprèn a Palamós’, organitzat per la Cambra de Comerç i l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament. El seu objectiu és oferir eines per millorar la gestió de les empreses i augmentar-ne el rendiment i els beneficis. El taller d’avui, impartit per l’economista i assessor Miquel Pino, tracta sobre les 7 fases clau per a vendre millor.
Miquel Pino explicarà quines són les principals eines de comunicació empresarial i d'atenció als clients.
Miquel Pino parla de quins són els dubtes i preocupacions més freqüents que expressen els empresaris en aquestes sessions formatives.
Millorar les habilitats comunicatives, la capacitat de gestió, el posicionament i la rendibilitat de l'empresa, són alguns dels objectius que persegueix el programa 'Crea i emprèn a Palamós'. El cicle ha constat d'un total de 16 cursos. Totes les sessions del cicle "Crea i emprèn a Palamós" són gratuïtes, només cal una inscripció prèvia al web palamosocupacio.cat.
Totes les notícies:
16/05/2025 - El 'Palamós Terra de Mar' escalfa motors amb dos actes avui divendres
Palamós viurà un cap de setmana immers en la cultura marinera, amb una nova edició del festival...
16/05/2025 - El Seabourn Sojourn porta avui més de 400 creueristes a Palamós
Avui hi torna a haver escala de creuer al port de Palamós. La fa el Seabourn Sojourn amb una...
16/05/2025 - La Cambra de Comerç organitza una jornada per conscienciar dels ciberatacs a les empreses
L'hotel Hostalillo de Tamariu ha estat aquest matí l'escenari de la jornada impulsada per la...
16/05/2025 - Els escolars planten arbres al passeig del Mar
200 alumnes de segon de primària de totes les escoles de Palamós van plantar arbres, ahir al...
16/05/2025 - Jornada de Cooperació i presentació de l'Agenda Llatinoamericana
Avui arriba a Palamós la Jornada de la Cooperació i la Solidaritat, organitzada pel departament...