24/10/2017 Societat
El matrimoni Mallorquí-Gou fa entrega dels xecs als representants de Creu Roja i Catalunya contra el Càncer a Palamós.
Creu Roja de Palamós i la junta local de la AECC-Catalunya contra el Càncer a Palamós han rebut aquesta setmana una donació de 12 mil euros cadascuna de mans de la família de Palamós Mallorquí-Gou. El matrimoni i la seva família han volgut d’aquesta manera agrair i donar suport a la tasca que realitzen aquestes dues entitats socials.
Josep Mallorquí i Maria Teresa Gou van celebrar el passat 8 d’Octubre el seu 50è aniversari de casats. Van demanar als assistens que el regal fós una aportació eonòmica ja que van decidir destinar-la a finalitats socials. El donatiu que ara han rebut les dues entitats forma part de l’aportació dels convidats i de la família Mallorquí-Gou. En total, una quantitat desinteressada de 24 mil euros. 12 mil per a Creu Roja Palamós i 12 mil més per a la delegació local a Palamós de Catalunya contra el Càncer.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...