20/10/2017 Cultura
Fotografia d'Instagram d'un taller del 'Palamós gastronòmic'.
Aquest cap de setmana es fan les últimes activitats de les jornades 'Palamós gastronòmic'. Durant 17 dies s’han fet tallers, visites guiades, menús i tapes, tot amb l’objectiu de promocionar la gastronomia local. Sobretot a partir de dos productes, el peix fresc de la llotja i el vi de la Denominació d’Origen Empordà. Demà dissabte destaca un show-cooking de cuina marinera amb aquests dos elements. El taller de cuina familiar que s'havia de fer al matí, s'ha suspès.
Abans de tot això, avui mateix divendres hi ha les últimes visites guiades a la subhasta del peix. Se'n fan tres, concretament, a dos quarts de cinc, les cinc i dos quarts de sis. Posteriorment, a les vuit del vespre hi ha un show-cooking de cuina marinera a l'Espai del Peix. Ja demà dissabte, a la tarda a partir de les cinc, el mateix Espai del Peix serà l'escenari d'un tast de vins de la DO Empordà, amb maridatge. En parla Marta Arenas, del restaurant Macabeu.
Aquesta activitat té un preu de 15 euros. I per finalitzar la campanya, el diumenge es fa la segona i última visita guiada al celler Brugarol, a la finca Bell-lloc, també per 15 euros. Marta Arenas explica quina fase del procés de producció del vi es pot veure en aquesta època.
Les jornades 'Palamós gastronòmic' han tingut aquest any, ja en la seva sisena edició, un calendari més compacte de només 17 dies. A banda de les visites guiades i els tallers, fins diumenge també se serveixen els menús gastronòmics i les tapes que 28 restaurants i tavernes del municipi han elaborat per a l'ocasió.
Totes les notícies:
12/05/2025 - El sindicat SIP-FEPOL veu molt greus els aldarulls del dissabte, i diu que el govern desatén la Policia Local
El sindicat SIP-FEPOL, amb representació a la Policia Local de Palamós, considera que l'intent...
12/05/2025 - Un problema tècnic ajorna el Ple extraordinari per demanar més agents de Policia Local
El Ple extraordinari de l'Ajuntament de Palamós sol·licitat pel gruix dels grups de l'oposició...
12/05/2025 - Comencen les obres d'asfaltatge de diferents carrers de Palamós
L'Ajuntament de Palamós comença avui les obres d'asfaltatge de diferents carrers del municipi....
12/05/2025 - JuntsxCat urgeix a desenvolupar l'habitatge previst a tocar del cementiri
El grup de Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, veu en el sector de...
12/05/2025 - Dia Mundial de la Fibromiàlgia
Avui, 12 de maig, és el Dia mundial de la fibromiàlgia i la síndrome de fatiga crònica. La...
Notícies relacionades:
13/10/2017 - Cultura 'Palamós gastronòmic' promou visites al celler Brugarol
...
18/10/2017 - Cultura Se suspèn el taller de cuina amb restaurants del 'Palamós gastronòmic'
...
Enllaços web relacionats: