11/10/2017 Societat
Afectats de fibromiàlgia fan diversos tallers al Palamós Gent Gran que els ajuden a millorar la seva qualitat de vida.
L’Associació Catalana d’Afectades i Afectats de Fibromiàlgia organitza avui un taller pràctic de Mindfulness. És una tècnica psicològica basada en posar una atenció plena en els actes que fem en cada moment. L’objectiu és arribar a la millora de l’estrès, l’ansietat i el dolor, a través de l’aplicació d’aquesta tècnica. El taller, que s’anirà repetint fins al desembre, comença a les set de la tarda, es fa al centre Palamós Gent Gran i va a càrrec de la psicòloga clínica, Núria Pérez.
La psicòloga explica que amb el Mindfulness prenem plena consciència de les nostres experiències presents. Aprenem a ser conscients de com ens movem, com ens sentim física i emocionalment, o com reaccionem davant cada moment de la vida. Escoltem Núria Pérez.
Pérez explica quins beneficis té aquesta teràpia en les persones afectades de fibromiàlgia.
Aquest taller de Mindfulness l'organitza l'Associació Catalana d'Afectades i Afectats de Fibromiàlgia i altres síndromes de sensibilització central. Comença a les set de la tarda al centre Palamós Gent Gran. Es fa avui i es repetirà el dia 25 d'octubre, els quatre darrers dimecres del novembre i el segon del desembre.
Totes les notícies:
04/08/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós preveu estrenar el Mercat Municipal reformat al novembre
L'Ajuntament de Palamós compta que les obres de reforma del Mercat Municipal s'acabaran a finals...
04/08/2026 - Societat La SER presenta oferta per vendre a l'Ajuntament els seus locals de les galeries Carme
La licitació pública que va convocar l'Ajuntament de Palamós per comprar un espai destinat a...
04/08/2026 - Cultura La Simfònica de Cobla i Corda inaugura avui la 10a edició del festival Amb So de Cobla
Avui arrenca a la plaça de Josep Sarquella de Palamós la desena edició del festival Amb So de...
04/08/2026 - Societat S'acaba el Campus Jove d'Estiu, amb uns 40 participants de 13 a 17 anys
Un total de 44 joves de Palamós d'entre 13 i 17 anys han participat en la 22a edició del Campus...
04/08/2026 - Cultura Bona resposta del públic a la tercera edició del 'Riures'
El Collet de Sant Antoni ha estat aquest cap de setmana darrer l'escenari de la tercera edició del...
Notícies relacionades: