09/10/2017 Cultura
Sílvia Romero i Marta Arenas han parlat avui del 'Palmós gastronòmic' a l'espai 'L'Entrevista'.
Aquest darrer cap de setmana s'han fet ja les primeres activitats de la sisena edició de les jornades 'Palamós gastronòmic'. Fins al 22 d'octubre hi haurà tota una sèrie de propostes adreçades a promocionar l'oferta gastronòmica local, basada en productes del territori. Són 17 dies d'activitat, un calendari més reduït que en anteriors edicions d'aquestes jornades culinàries.
El 'Palamós gastronòmic' arriba ja a la sisena edició. Fins ara haviem vist calendaris d'un mes sencer o, fins i tot, de dos. Aquest any, però, presenta el calendari més compacte que hem tingut fins ara. Seran únicament 17 dies de campanya, que engloben tres caps de setmana del mes d'octubre. La tècnica de l'Àrea de Turisme i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós, Sílvia Romero, ha explicat avui a l'espai d'aquesta emissora 'L'entrevista', que les dates s'han pactat amb el sector de la restauració i les tavernes.
El 'Palamós gastronòmic' d'aquest any agafa com a fil conductor dos productes: el peix de la llotja de Palamós i els vins de la Denominació d'Origen Empordà. Marta Arenas, del restaurant palamosí Macabeu, parla del paper del vi en aquesta proposta.
La propera activitat del 'Palamós gastronòmic' serà un taller de cuina amb els restauradors del municipi, que es farà aquest dimecres.
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...
Notícies relacionades:
Enllaços web relacionats: