01/10/2017 Política
Votació al Punt Jove de Palamós, aquest migdia
La portaveu del PSC a l'Ajuntament de Palamós, el principal grup de l'oposició municipal, Teresa Ferrés, ha defensat el dret de la ciutadania a votar avui en el referèndum d'autodeterminació. Ferrés ha lamentat les escenes de violència que han provocat la intervenció dels cossos de seguretat de l'estat en alguns punts del territori català i ha fet una crida al diàleg pel que ha de venir a partir de demà.
Escoltem Teresa Ferrés en declaracions a Ràdio Palamós.
Malgrat representar el PSC a l'Ajuntament de Palamós, partit contrari a aquest referèndum, Teresa Ferrés ha confirmat que avui ha votat. Assegura que ho ha fet per coherència.
La portaveu del principal grup de l'oposició municipal ha lloat el civisme de la població de Palamós i espera que la jornada s'acabi amb tranquil·litat.
Totes les notícies:
20/06/2025 - El mandat municipal passa l'equador i els grups polítics en fan balanç
Dimarts passat va fer 2 anys que es va constituir el Ple de l'Ajuntament de Palamós, sortit de les...
20/06/2025 - Junts critica el govern per l'absència de la fira, i la CUP hi veu una bona oportunitat de repensar-la
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, responsabilitza el govern municipal...
20/06/2025 - S'obre al públic el primer tram de passeig del Mar remodelat
Avui s'obre al públic el tram del passeig del Mar entre els carrers d'Aragó i de Provença. Es...
20/06/2025 - L'ADF demana extremar la prudència amb la pirotècnia
El dilluns vinent viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un...
20/06/2025 - Dos locals forçats i un foc en un restaurant, aquesta matinada
Un o uns desconeguts han forçat l'entrada a dos establiments de Palamós, aquesta matinada...