26/09/2017 Esports
Punt d'arribada a la Marxa dels Gats 2017. (Foto: Showboys)
L'Associació Cultural Showboys ha fet una valoració molt positiva del resultat de la Marxa dels Gats 2017, que es va fer aquest dissabte passat a Palamós. La prova va superar els 330 inscrits de l'any passat i l'organització assegura que el nivell de satisfacció dels participants ha estat alt. La Marxa dels Gats és una marxa popular nocturna amb un doble itinerari de 9 i 12 quilòmetres.
Per segon any consecutiu, la prova s'ha fet en paratges de l'Espai d'Interès Natural Castell-Cap Roig, amb sortida i arribada a la platja de La Fosca. Pel fet de realitzar-se de nit, els organitzadors van haver de fer un gran esforç en la senyalització dels itineraris. Segons Marc Sáez, de l'Associació Showboys, tot va anar molt bé.
Els participants van pagar 8 euros per prendre part en aquesta Marxa dels Gats i, a canvi, tenien entrepà, beguda, samarreta i un sorteig de regals. Marc Sáez demana que els facin suggeriments per corregir els errors que s'hagin pogut produir.
Els anys 2013 i 2014 ja s'havien fet dues edicions de la Marxa dels Gats, també organitzades pels Showboys, però que es feien a Calonge i Sant Antoni amb la possibilitat de fer cursa a peu o en bicicleta de muntanya.
Totes les notícies:
05/11/2025 - L'atur puja a Palamós per quart mes consecutiu
El nombre de persones que busquen feina a Palamós va pujar d'un 6 per cent a l'octubre, i es va...
05/11/2025 - Les bases de Junts a Palamós deixen en mans de la direcció del partit la tria de l'alcaldable
Després que Raimon Trujillo va anunciar fa unes setmanes que no tornarà a ser l'alcaldable de...
05/11/2025 - Mantenir la prestació dels serveis públics, prioritat del PSC pel pressupost 2026
Com ja hem explicat els últims dies el govern de Palamós, format per ERC i el PSC, està parlant...
05/11/2025 - Càritas, pendent del permís de la parròquia per reobrir el SABI
Càritas Interparroquial Palamós i Sant Joan espera reobrir aviat el Servei d'Atenció Bàsica...
05/11/2025 - L'Ajuntament reedita els estudis sobre els orígens de Palamós i Sant Joan
Per fomentar la participació en la consulta sobre el topònim municipal, i fer que la ciutadania...