22/09/2017 Serveis
L'Azamara Journey a Palamós, en una imatge d'arxiu.
Demà arriba al port de Palamós el penúltim creuer d'aquest mes de setembre. És l'Azamara Journey, un vaixell de 180 metres d'eslora que va fer la seva escala inaugural a Palamós ara fa tres anys. Aquest dissabte té previst entrar a port a primera hora del matí i s'hi quedarà fins a les deu de la nit, en la que és l'única escala que té prevista a Palamós aquesta temporada.
L'Azamara Journey ve del port d'Alcúdia i després salparà cap a Port Vendres, a França. A bord hi van 678 passatgers i quasi 400 tripulants. El comerç i l'hostaleria de Palamós valoren especialment les estades d'aquests vaixells que tenen una durada una mica més llarga i, per tant, permeten als viatgers fer més activitats. Com és habitual en aquests casos, l'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Palamós instal·la al mateix moll un punt d'atenció als creueristes. Escoltem el regidor de Turisme, Emili Colls.
La de l'Azamara Journey és la penúltima escala de creuer prevista per a aquest mes de setembre a Palamós. La darrera la farà l'Island Sky, el dijous 28, i serà la seva escala inaugural al nostre port. A l'octubre hi ha programades vuit escales més a càrrec de diferents creuers.
Totes les notícies:
22/12/2025 - Palamós s'incorpora a la integració tarifària del transport
El municipi de Palamós s'afegirà a la integració tarifària de la mobilitat, impulsada a les...
22/12/2025 - El pressupost de Palamós 2026 destinarà 2'6 milions d'euros a inversions
La segona fase del projecte de millora del passeig del Mar, la sala de cerimònies civils del...
22/12/2025 - Ajuntament i Generalitat es coordinaran per recuperar la zona cremada a l'EIN Castell-Cap Roig
Tècnics de l'Ajuntament de Palamós i de la Generalitat ja han visitat la zona de l'Espai...
22/12/2025 - 'La corona d'espines', de Josep Maria de Sagarra, a 'Llegir el teatre'
A les 7 d'aquesta tarda començarà la darrera sessió de l'any del club de lectura de la...
22/12/2025 - Calonge i Sant Antoni ofereix l'activitat multiesports a 24 infants d’entre 5 i 7 anys
L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni impulsa una nova activitat de multiesports, en el marc del...