13/09/2017 Societat
El Seven Seas Voyager és una de les apostes d'aquesta temporada pel turisme procedent dels Estats Units. (Foto: www.visitpalamos.cat)
El creuer Seven Seas Voyager fa avui l'última de les cinc escales que havia programat per a aquest any 2017 al port de Palamós. El vaixell fa una escala de deu hores, fins a les sis de la tarda. Ve de Barcelona, després continuarà viatge cap al port francès de Marsella i porta a bord 665 passatgers, la major part nordamericans.
El Seven Seas Voyager ha estat, precisament, una de les apostes d'aquesta temporada pel turisme procedent dels Estats Units. El vaixell, que pertany a la naviliera de creuers de luxe Regent Seven Seas Cruises, ha fet aquest 2017 la seva estrena al port de Palamós, amb un paquet de cinc escales que van començar el 21 de juny i que s'han anat fent fins avui. En aquestes cinc estades, el creuer ha portat fins a Palamós un total de 3.268 passatgers.
La d'aquest dimecres és ja l'escala número 30 de la temporada de creuers 2017 al port de Palamós. En total, recordem-ho, se n'han programat 42 amb un potencial global d'uns 40 mil viatgers. La propera, el dia 19, la farà el vaixell Riviera. El setembre, amb nou, és el mes de la temporada amb un major nombre d'escales.
Totes les notícies:
23/06/2025 - Arrenca la Festa Major de Palamós amb el pregó de Creu Roja
Com és tradicional coincidint amb la revetlla de Sant Joan, avui comencen els actes de la Festa...
20/06/2025 - El mandat municipal passa l'equador i els grups polítics en fan balanç
Dimarts passat va fer 2 anys que es va constituir el Ple de l'Ajuntament de Palamós, sortit de les...
20/06/2025 - Junts critica el govern per l'absència de la fira, i la CUP hi veu una bona oportunitat de repensar-la
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, responsabilitza el govern municipal...
20/06/2025 - S'obre al públic el primer tram de passeig del Mar remodelat
Avui s'obre al públic el tram del passeig del Mar entre els carrers d'Aragó i de Provença. Es...
20/06/2025 - L'ADF demana extremar la prudència amb la pirotècnia
El dilluns vinent viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un...