13/09/2017 Societat
Seu de la Cambra de Comerç de Palamós, a les Galeries Carme.
Avui ha començat a la Cambra de Comerç de Palamós el programa formatiu 'Crea i emprèn a Palamós', que consta de 16 cursos que es faran al llarg dels mesos de setembre i octubre. Totes aquestes accions formatives volen potenciar la creació de nous projectes empresarials i millorar els aspectes de gestió, comunicació i rendibilitat de les què ja estan en actiu a Palamós. El primer curs es fa avui, de les nou del matí a dos quarts de dotze del migdia, amb una jornada dedicada a l''ecommerce' per orientar a com fer una botiga online i com promocionar-la.
El proper curs serà dimarts vinent amb una sessió formativa sobre com millorar la rendibilitat d'un comerç. Es donaran les eines necessàries per crear i gestionar punts de venda efectius i adaptats al consumidor actual. La tercera de les propostes del programa 'Crea i emprèn a Palamós', també la setmana que ve. En aquest cas, dimecres dia 20 de setembre. Porta per títol 'Les 10 fases per a guanyar més treballant menys'. Totes les sessións són gratuïtes i només cal una inscripció prèvia al web palamosocupacio.cat.
Totes les notícies:
09/07/2025 - Les restriccions europees limiten la pesca de gamba vermella de Palamós tot i la bona salut del recurs
Tot i la demanda creixent de gamba vermella pròpia dels mesos d’estiu, la flota pesquera de...
09/07/2025 - L'aigua del litoral gironí és cada cop més calenta
La temperatura del mar a la costa gironina és cada cop més calenta. Les aigües de Palamós, Pals...
09/07/2025 - Tancada la circulació al primer tram de l'avinguda de Catalunya, avui i demà, pel manteniment dels passos de vianants
L'Ajuntament de Palamós informa que, amb motiu de les tasques de manteniment en passos de...
09/07/2025 - Més de 3.400 escolars participen al programa 'Fem arrels'
Més de 3.400 escolars palamosins han participat aquest curs escolar al programa 'Fem arrels', que...
09/07/2025 - Concert de gospel a benefici de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls
El Cor Gospel Girona, juntament amb Palamós Gospel Choir, organitzen aquest proper dissabte un...
Notícies relacionades:
Enllaços web relacionats: