07/09/2017 Cultura
Els participants de la Lan Zone ahir ja van poder instal·lar els seus ordinadors.
La tercera edició del Palamós Lan Party ha obert les seves portes aquest matí a la Nau dels 50 metres, amb una quinzena d'espais temàtics dedicats a la cultura digital i a les noves tecnologies. Fins dissabte hi haurà un gran nombre d'activitats lúdiques, formatives i de divulgació en el marc d'una fira tecnològica que s'ha consolidat com un referent del sector i que l'any passat va rebre la visita de 4.000 persones.
El Palamós Lan Party ha engegat avui amb l'inici del Concurs de Còmic i dels diferents tornejos de videojocs. La zona lan, amb capacitat per a uns 200 internautes, és l'espai més concorregut. Però també n'hi ha d'específics per a campionats i per a l'anomenat 'Museu retro', on es poden trobar màquines Arcade restaurades i es poden recordar els videojocs més primitius. La fira està organitzada per Palamós Tecnofan, en col·laboració amb l'Ajuntament. Òscar Melis, membre de l'entitat, parla de què ofereixen aquest any.
Els participants al Palamós Lan Party poden navegar en fibra òptica d'alta velocitat cedida per l'empresa Vinga, que també patrocina els tornejos en línia. La fira també té el seu apartat de formació i divulgació. Òscar Melis.
Entre les novetats d'aquest any hi ha un servei de bar a l'interior de la Nau dels 50 metres i dues Food Trucks a l'exterior. D'altra banda, una part de les activitats del Palamós Lan Party es podran seguir en directe per internet, via streaming. Aquestes emissions es faran avui i demà, de les sis de la tarda a les vuit del vespre, a través del perfil de Ràdio Palamós a la xarxa social Facebook. Les emissions inclouran reportatges i entrevistes.
Vídeo de la Palamós Lan Party de l'any passat.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...
Notícies relacionades:
Enllaços web relacionats: