04/09/2017 Societat
Actes de la Diada de l'Onze de Setembre a la plaça de Catalunya de Palamós.
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públics els actes institucionals per celebrar la Diada Nacional de Catalunya d'aquest any al municipi. El diumenge 10 de setembre es farà una revetlla amb música i una marxa de torxes. L'endemà, els actes institucionals es concentraran al matí per facilitar que, qui vulgui acudir a la mobilització que l'Assemblea Nacional Catalana ha convocat a la tarda a Barcelona, ho pugui fer.
Aquests actes institucionals de l'11 de Setembre a Palamós començaran a dos quarts de dotze amb una cercavila. Hi col·laboren la Colla Gegantera i els Grallers de Palamós i anirà de l'Ajuntament fins a la plaça de Catalunya. Allà es faran, a partir de les dotze, els actes oficials amb un ball de gegants, la lectura del manifest i la hissada de la senyera amb el 'Cant dels pobles' a càrrec de les corals palamosines. Després vindran l'ofrena floral, el cant d'Els Segadors i, finalment, a dos quarts d'una sortiran des del passeig del Mar els sis autocars que l'ANC ha muntat per anar a la manifestació de Barcelona. Tot això, el dia 11 de setembre. Per segon any consecutiu, però, la nit abans hi haurà una revetlla prèvia. Lluís Puig, alcalde de Palamós.
L'actuació musical anirà a càrrec de Belda i Sanjosex amb l'espectacle de folk 'Cantut', a dos quarts de nou a la plaça de Catalunya, i com a prèvia a la marxa de torxes, a les deu al passeig del Mar. L'alcalde de Palamós anima tothom a participar en els actes d'una Diada Nacional una mica atípica per la proximitat de la convocatòria de referèndum del dia 1 d'octubre.
Els actes commemoratius de la Diada 2017 a Palamós s'acabaran a les set de la tarda del mateix 11 de setembre, amb una ballada de sardanes amb la cobla Bisbal Jove, al passeig del Mar.
Totes les notícies:
08/07/2025 - Junts diu que la fira d'atraccions es volia fer sense l'informe d'Urbanisme i el govern ho matisa
Els ecos de la polèmica sobre el terreny del pla de Nau que havia d'acollir la fira d'atraccions...
08/07/2025 - El canvi de gespa del camp de futbol 7 s'encamina a la contractació de l'obra
L'Ajuntament de Palamós ha fet l'aprovació definitiva del projecte per renovar la gespa...
08/07/2025 - La Generalitat vol potenciar la pagesia per prevenir incendis
Les últimes pluges donen una petita treva en aquest estiu que ha començat amb temperatures força...
08/07/2025 - La companyia Neus Mar preestrena l'espectacle 'Arrelades'
El Teatre La Gorga es convertirà aquest vespre, a partir de les 8, en l'escenari de la preestrena...
08/07/2025 - El castell de Calonge obre les exposicions artístiques d'estiu
El castell de Calonge acull una doble exposició d'art amb una vuitantena de pintures. Es tracta de...