29/08/2017 Obres i Urbanisme
Nova nau polivalent de Vall-llobrega.
L'Ajuntament de Vall-llobrega ja ha finalitzat les obres de la nova sala polivalent municipal. El municipi hi ha invertit al voltant del mig milió d'euros. L'objectiu era disposar d'un espai multidisciplinar que serveixi per a la pràctica esportiva però també per qualsevol acte d'oci o cultura que requereixi d'una certa capacitat pel públic. La sala es va presentar oficialment aquest passat diumenge, a punt de començar ja la temporada esportiva i el curs escolar.
Fins fa poc mes d'un any, el municipi de Vall-llobrega se servia d'una gran carpa per acollir les activitats festives i esportives. La precarietat de la instal·lació, molt vulnerable a les ventades, feia patir per la seguretat dels usuaris i, finalment, l'Ajuntament va decidir abordar la construcció d'una sala polivalent. El resultat és un espai de 1.600 metres quadrats de superfície construïda. Gairebé 1.200 són de pista. També hi ha quatre vestidors, tres lavabos, un espai pels àrbitres, una infermeria i 220 metres quadrats de magatzems. Així mateix, s'ha fet una petita graderia que pot acollir més de 140 persones i la instal•lació està habilitada per fer-n'hi cabre unes quatre mil de dretes en tot tipus d'esdeveniments, no només de caire esportiu. L'alcalde de Vall-llobrega, Rufino Guirado, ha volgut destacar, precisament, aquesta multifuncionalitat.
La nova sala polivalent de Vall-llobrega permetrà que moltes activitats que fins al moment s'havien de suspendre o anar a fer a poblacions veïnes ara es puguin quedar al municipi. Amb l'imminent inici del curs escolar i la temporada esportiva, l'espai polivalent de Vall-llobrega començarà a veure moviment. Quatre equips de futbol sala formatiu i un club de patinatge artístic seran els seus primers inquilins.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...