18/08/2017 Societat
El Tui Discovery avui al port de Palamós
El creuer de la companyia Thomson Cruises, Tui Discovery, fa escala aquest divendres al port de Palamós. És la cinquena de les set que té programades aquest any al port palamosí. De fet, es tracta del vaixell que fa un major nombre d'estades al llarg d'aquesta temporada. A bord del Tui Discovery hi van 2.023 passatgers, majoritàriament britànics, i una tripulació de gairebé 750 persones.
El creuer ha arribat a Palamós i hi fa una escala de deu hores de durada, fins a les sis de la tarda. El seu port de procedència és Villefranche-Sur-Mer, a França, i el seu proper destí, Palma de Mallorca. Parlem de la penúltima escala d'aquest mes d'agost, un dels que en concentra menys perquè la majoria es fan fora de la temporada alta turística. L'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Palamós munta l'habitual dispositiu d'atenció als creueristes, com explica el seu regidor, Emili Colls.
La temporada de creuers al port de Palamós té previstes 42 escales de creuers, fins al mes de novembre. La d'avui és ja la número 23 i la pròxima la farà el vaixell Riviera, el dimecres que ve.
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...