17/08/2017 Cultura
Ermita al Collet de Sant Antoni.
L’Ateneu Popular de Calonge organitza demà una visita guiada al monestir medieval de monges benedictines de Santa Maria del Mar, al Collet de Sant Antoni. És una activitat gratuïta i sense necessitat d’inscripció prèvia. Les persones interessades a prendre-hi part tenen el punt de trobada a l’oficina de turisme de Sant Antoni, abans de les set de la tarda.
El vicepresident de l'Ateneu Popular, Joan Molla, ha explicat a Ràdio Palamós quin recorregut faran.
El mes passat ja es va fer una primera visita guiada al mateix indret, amb l'assistència de més de 50 persones i amb alguna variant. Joan Molla en dona detalls.
El conjunt del Collet era l'emplaçament de l'antic priorat benedictí de Santa Maria del Mar. El monestir s'ubica en un petit turó a tocar de la platja de Sant Antoni i la seva primera documentació escrita és de l'any 1238. Està emplaçat al damunt d'un antic assentament romà. La comunitat de monges benedictines va estar habitada fins al segle dinou. Actualment, la finca del Collet és propietat de l'Ajuntament de Calonge.
Totes les notícies:
14/05/2025 - L'oposició força un Ple extraordinari per parlar de mobilitat i seguretat
A dos quarts de 9 del matí ha començat el Ple extraordinari de l'Ajuntament de Palamós, demanat...
14/05/2025 - Palamós licita l'abalisament del litoral municipal
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el contracte de l'abalisament del litoral del...
14/05/2025 - El programa Pescaturisme va tenir l'any passat 67 usuaris
Com ja us explicàvem ahir, l'embarcació d'arrossegament Estrella del Sur III serà una de les que...
14/05/2025 - Inscripcions obertes al Curs d'estiu de flauta travessera de Vicens Prats
Ja és oficial. Com ja va avançar Ràdio Palamós al setembre de l'any passat, el Teatre La Gorga...
14/05/2025 - Conferència sobre l'escola franquista, avui a la Biblioteca
La Biblioteca Municipal de Palamós acollirà a partir de les 7 d'aquesta tarda la conferència...