09/08/2017 Societat
S'estudia ubicar el CAP en una parcel·la situada a l'avinguda de la Unió, la carretera que uneix Calonge i Sant Antoni.
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni treballa per tenir un Centre d'Atenció Primària que concentri tota l'activitat sanitària pública del municipi. L'objectiu és fer-lo en uns terrenys situats a l'avinguda de la Unió i donar així una alternativa vàlida als dos consultoris locals que hi ha ara, i que s'han quedat petits per a les necessitats que té la població del municipi, especialment durant l'alta ocupació dels mesos d'estiu.
Ho explica l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler, que també confirma que el Consorci Assistencial del Baix Empordà ja ha fet un primer informe de les necessitats sanitàries del municipi.
Per ubicar el futur CAP, l'Ajuntament pensa en una parcel·la d'equipaments públics situada a l'avinguda de la Unió, la carretera que uneix Calonge i Sant Antoni, a l'altura del supermercat Aldi. El CatSalut valorarà la proposta feta pel Consorci Assistencial del Baix Empordà, per bé que el mateix alcalde Jordi Soler admet que la Generalitat ha d'atendre també altres necessitats.
Malgrat no hi ha cap calendari establert, l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni estima que el Centre d'Atenció Primària del municipi podria ser una realitat a dos o tres anys vista.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...