03/07/2017 Societat
Turistes a la plaça Murada de Palamós.
Els hotels gironins registraran ocupacions de fins al 90 per cent durant aquest mes de juliol que acaba de començar.. Des de la Federació d’Hostaleria de la demarcació asseguren que s’estan recuperant mercats estrangers com l’alemany, l’holandès i el belga, en bona part pel context polític internacional, i això fa ser optimistes els hotelers davant una temporada que promet ser molt bona.
Com és habitual, l’ocupació hotelera del mes de juliol a les comarques gironines serà superior durant la segona quinzena. Les ocupacions oscil•laran del 40 per cent a les zones de muntanya al 90 de la Costa Brava sud. La previsió a la Costa Brava centre se situa entre el 75 i el 80 per cent d'ocupació. En general el perfil del turista serà el de parelles de mitjana edat i famílies de la ciutat de Barcelona i rodalia, tot i que també revifarà la presència de turistes estrangers. Ho detalla la portaveu de la Federació d’Hostaleria de les Comarques Gironines, Marina Figueras.
El 40 per cent dels visitants que arriben a la província de Girona han contractat el seu viatge a través de touroperadors, mentre que la resta ho han fet de forma directa.
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...