30/06/2017 Cultura
El creuer Thomson Majesty, en una de les escales que va fer l'any passat a Palamós.
La temporada de creuers al port de Palamós estrena demà el mes de juliol amb una doble escala. Es tracta del vaixell Thomson Majesty, de la companyia Thomson Cruises, que estarà amarrat al moll comercial, i de l'Star Breeze, de la naviliera Windstar Cruises, que se situarà al moll de ponent. El port palamosí preveu rebre al llarg d'aquest mes un total de sis escales de vaixells turístics.
El Thomson Majesty només té dues escales programades al nostre port, aquest any. Una és la de demà i l'altra tindrà lloc el dia 9 de setembre. Demà, el vaixell arribarà al port de Palamós a primera hora del matí, procedent de Sété, i s'hi estarà durant unes deu hores, fins a mitja tarda, quan continuarà viatge amb destí a Tarragona. Portarà a bord 1.450 passatgers, majoritàriament britànics, i uns 600 tripulants. Juntament amb la de l'Star Breeze, ja són 13 escales de les més de 40 previstes per a aquesta campanya que va començar a final d'abril i que s'acabarà el dia 2 de novembre. Tot un èxit per a la feina de promoció que fan els diferents agents implicats en el trànsit de creuers, afirma el regidor de Turisme de l'Ajuntament de Palamós, Emili Colls.
Pel que fa a l'Star Breeze, parlem d'un vaixell de luxe de la companyia Windstar Cruises, que és la primera vegada que fa escala a Palamós. La seva arribada no estava prevista en la relació inicial d'aquesta temporada. Demà arribarà a les deu del matí, venint de Saint Tropez, i marxarà a les sis de la tarda cap a Barcelona. Portarà 151 passatgers holandesos. A banda dels dos vaixells que ens visiten demà dissabte, durant el juliol també tindrem escales de l'Aida Aura, el dia 12, del Seabourn Encore, el 14, del Seven Seas Voyager, el dilluns 17, i, finalment, del Tui Discovery, el 23 de juliol.
Totes les notícies:
23/09/2026 - Societat La Generalitat accepta el canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'
La Generalitat de Catalunya ha donat llum verda al canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'...
23/09/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa avui escala a Palamós
El port de Palamós rep avui dimecres l'escala del creuer Marella Discovery 2. El vaixell arriba...
23/09/2026 - Cultura La festa de la cultura digital Tecnofan Party arriba amb novetats com un combat de realitat virtual i una karaoke van
Aquest cap de setmana torna a Palamós la Tecnofan Party, la festa de la cultura digital, amb un...
23/09/2026 - Cultura La Festa Estellés torna a Palamós
Palamós torna avui a ser seu de la Festa Estellés, que organitza Òmnium Cultural. Es tracta...
23/09/2026 - Cultura Els itineraris literaris de la Setmana del Llibre en Català passen demà per Calonge i Sant Antoni
Demà dijous, a les deu del matí, els Itineraris Literaris de la Setmana del Llibre en Català...