L'equip de govern negociarà per desencallar el conveni amb Vall-llobrega

28/06/2017 Societat


El circuit està en desús des de fa més d'un any.

El circuit està en desús des de fa més d'un any.

L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, format per ERC i CiU, negociarà amb els grups de l'oposició municipal per tirar endavant el conveni que ha de tancar el litigi amb Vall-llobrega per l'afer del circuit de motocròs. La proposta no va passar la prova del Ple municipal d'aquest mes de juny, perquè cap dels grups opositors hi va votar a favor. El govern local ho vol desencallar en el Ple de juliol o, com a molt tard, al setembre.

L'Ajuntament de Vall-llobrega va portar als tribunals la concessió de dues llicències per part de l'Ajuntament de Palamós al promotor d'un circuit de motocròs, actualment ja tancat. L'objectiu del conveni que ara es vol aprovar és finalitzar aquest procés. Segons el pacte, els dos ajuntaments acorden que Vall-llobrega retiri els dos contenciosos. A canvi, i entre altres coses, Palamós es compromet a donar audiència al municipi veí si pren alguna decisió urbanística que el pugui afectar. En el Ple del passat dia 13, la proposta només va tenir el vot favorable de l'equip de govern, en minoria. El PSC hi va votar en contra i la resta de grups es van abstenir. Ara, ERC i CiU, volen reconduir la situació. Lluís Puig, alcalde de Palamós.



Sigui com sigui, sembla difícil que es pugui canviar algun dels termes de l'acord perquè l'Ajuntament de Vall-llobrega ja l'ha aprovat tal i com està redactat.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...