20/06/2017 Societat
Representants de Ports, amb el gerent Joan Pere Gómez, en una trobada de MedCruise.
El port de Palamós serà la seu, l'any 2020, d'una de les assemblees generals de Medcruise, l'associació que reuneix els ports de la Mediterrània que treballen amb creuers turístics. Serà la primera vegada que el port palamosí fa d'amfitrió en una reunió d'aquest tipus, fet que, segons Ports de la Generalitat, consolida la projecció internacional de l'equipament i també del municipi, dins el sector dels creuers.
L'anunci l'ha fet el president de Medcruise, Kristian Pavic, en el marc de la 50 assemblea general de l'entitat, que s'ha fet aquests dies passats a Gibraltar. La trobada que es farà a Palamós l'any 2020 durarà tres dies i hi participaran una desena de companyies, un centenar de ports de la Mediterrània amb tràfic de creuers, i operadors turístics. Pel gerent de Ports de la Generalitat, Joan Pere Gómez, l'organització d'aquest esdeveniment és una mostra més de la consolidació de Palamós en el món dels vaixells turístics.
El port de Palamós forma part de Medcruise des del 1998 i actualment ocupa una de les vicepresidències de la Junta directiva d'aquesta entitat, on hi ha representats més d'un centenar de ports de la Mediterrània, el mar Negre, el mar Roig i la zona de l'Atlàntic.
Totes les notícies:
24/12/2025 - Junts diu que el canvi d'alcaldia ha estat clau per recuperar la confiança amb ERC
Josep Santamaria, regidor de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós, ha valorat l'acord...
24/12/2025 - Salut confirma la baixada de la incidència de la grip però fa una crida a mantenir les mesures preventives durant les festes
El Servei Català de la Salut confirma la baixada de la incidència de la grip però fa una crida...
24/12/2025 - Activitats nadalenques a Palamós aquests dies
Palamós viu aquests dies de festes de Nadal amb diverses activitats, algunes condicionades, però,...
24/12/2025 - La Policia Local entrega més de 70 quilos d'aliments recollits en la campanya solidària de Nadal a Càritas Palamós i Sant Joan
La Policia Local de Palamós ha entregat 70 quilos d'aliments bàsics, recollits durant la campanya...
24/12/2025 - Es cancel·la el Pessebre Vivent de Calonge per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha cancel·lat la 24a edició del Pessebre Vivent de Calonge...
Notícies relacionades:
10/05/2017 - Societat Ports de la Generalitat promociona Palamós a la Xina
...
02/10/2014 - Societat Ferrés valora la vicepresidència del port de Palamós a Medcruise com una gran oportunitat.
...
22/09/2016 - Societat El port de Palamós, a la fira Seatrade Med
...
Enllaços web relacionats: