26/05/2017 Medi Ambient
La gamba vermella és un dels objectes d'estudi del projecte CONFISH.
La Casa del Mar de Palamós acull demà al matí la primera jornada de treball del projecte pesquer europeu CONFISH. La trobada reunirà els diferents actors implicats en la pesca a Palamós, amb l’objectiu de definir les prioritats de cada sector en relació amb aquesta activitat. El CONFISH agafa com a camp de treball tres àrees pesqueres de la Mediterrània, entre elles Palamós, per estudiar les poblacions de gamba vermella i pop roquer.
La jornada de treball a la Casa del Mar començarà a dos quarts de deu del matí i durarà unes quatre hores. Hi haurà una presentació del projecte CONFISH i ponències sobre la cadena de valor de la pesca, els seus actors, relacions i dinàmiques, i sobre el context polític i institucional del sector pesquer. Marta Albo és tècnica científica de l'Institut de Ciències del Mar i coorganitzadora del projecte CONFISH.
El projecte CONFISH vol implicar la població de Palamós en el debat del futur de la pesca de la gamba vermella i el pop roquer. Avui, igual que ja es va fer ahir dijous, entre les quatre de la tarda i les vuit del vespre, es posarà un punt d'informació davant el Museu de la Pesca per informar i, alhora, recollir informació a través d'enquestes.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...
Notícies relacionades: