25/05/2017 Medi Ambient
Arbres nous a la plaça de Mas Guàrdies. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L’Ajuntament de Palamós ha fet diferents millores a la plaça de Mas Guàrdies. S’han creat dos ambients separats per una tanca metàl·lica que facilitarà el creixement de plantes enfiladisses, s’han plantat arbres per obtenir més zones d’ombra i s’ha recuperat un parterre amb plantes i flors.
Les feines les ha coordinat l'Àrea municipal de Medi Ambient, en col·laboració amb la d'Urbanisme. S'ha posat una tanca metàl·lica enreixada en la part de la plaça que toca més al carrer de Cristòfol Colom. Aquesta tanca permetrà el creixement de plantes enfiladisses, que separaran l'àmbit de descans de la plaça de Mas Guàrdies, de la part on hi ha la pista esportiva. A la base d'aquesta tanca s'ha recuperat un parterre on s'hi han posat noves plantes i flors. Per últim, s'han plantat cinc nous arbres, de l'espècie de les mèlies, per proporcionar ombra al sector de descans on hi ha instal·lats bancs.
Totes les notícies:
13/08/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'accessibilitat a la platja Gran, que començaran després de l'estiu
L'empresa Bigas Grup SL, de Granollers, és l'adjudicatària de les obres de restauració i millora...
13/08/2026 - Obres i Urbanisme Surten a concurs públic les obres de reforma del vestíbul i els lavabos de La Gorga
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la contractació de l'obra de reforma dels lavabos i el...
13/08/2026 - Cultura La palamosina Núria Castejón fa memòria històrica a 'Quanta guerra!'
La periodista palamosina Núria Castejón acumula ja una trajectòria professional llarga a la...
13/08/2026 - Societat Palamós concedeix prop de 29.000 euros en subvencions a projectes de cooperació i solidaritat
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat les subvencions per a projectes de cooperació i solidaritat...
13/08/2026 - Cultura 'Contes a la tovallola': club de lectura infantil al passeig del Mar
Ja sabeu que al llarg d'aquest estiu l'activitat infantil dels dijous a la Biblioteca Municipal de...