24/05/2017 Societat
El regidor del PSC, Joan Gea, avui a Ràdio Palamós.
El regidor del Partit dels Socialistes de Catalunya, Joan Gea, diu que el pla especial del port de Palamós és, estratègicament, el projecte més important d'aquest mandat municipal. Gea insta l'alcalde de Palamós, el republicà Lluís Puig, a liderar un posicionament unitari de l'Ajuntament i influir així en les decisions que acabi prenent Ports de la Generalitat.
La intenció de la Generalitat és que l'equip redactor del pla especial del port ja estigui en marxa d'aquí a un mes, a començament d'estiu. Els treballs estaran fiscalitzats per una taula de seguiment on hi seuen la mateixa Generalitat, l'Ajuntament de Palamós -govern i oposició-, i agents socials i econòmics locals. L'objectiu que s'ha marcat Palamós és tenir una veu única en aquesta taula, per fer valer els punts de vista del municipi. Així ho veu també el regidor del PSC, Joan Gea, que reclama lideratge a l'alcalde Lluís Puig perquè la Generalitat no acabi imposant el seu criteri sense més.
Joan Gea veu legítim que Ports de la Generalitat defensi els seus interessos i vulgui afavorir el desenvolupament i l'activitat del port. El regidor del PSC, però, diu que això també ha de revertir a favor del municipi.
Gea diu també que està convençut que la Generalitat no imposarà el pla especial del port unilateralment.
Totes les notícies:
09/09/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament convoca avui i demà dues reunions informatives sobre la recollida porta a porta al comerç
L'Ajuntament de Palamós comença avui les reunions informatives amb el comerç i les empreses...
09/09/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 cancel·la la seva escala a Palamós per la previsió de mal temps
La companyia britànica Marella Cruises ha cancel·lat l'escala que havia de fer avui el vaixell...
09/09/2026 - Societat L'Ajuntament organitza activitats gratuïtes per a gent gran de Palamós
L'Ajuntament de Palamós organitza de nou activitats per a persones empadronades al municipi, que...
09/09/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava porta l’activisme ambiental a les escoles i instituts
SOS Costa Brava impulsa tallers d’activisme ambiental per a escoles i instituts amb l’objectiu...
09/09/2026 - Serveis Inscripcions obertes per als cursos de noves tecnologies, ocupació i cerca de feina
S'ha obert el període d’inscripcions per a poder participar en els tallers 'Palamós Connecta't'...