09/05/2017 Cultura
El port s'omplirà de gent aquest cap de setmana amb el 'Palamós terra de mar'. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Aquest proper cap de setmana Palamós celebra una nova edició del festival mariner de referència a la Costa Brava. És ja l’onzena entrega del ‘Palamós, terra de mar’, que enguany programa al voltant d’una trentena d’activitats diferents. El fil conductor de l’edició serà la reivindicació i el coneixement dels valors del paisatge i del patrimoni natural del nostre entorn.
En aquest sentit, tant el dissabte com el diumenge, en horari de matí i de tarda, hi haurà sortides per navegar a bord del vaixell Atlàntida, per conèixer aquest patrimoni natural des d'una altra perspectiva. Raül Mata és el tècnic de Patrimoni del Museu de la Pesca de Palamós.
L'Atlàntida fara viatges cada hora, aproximadament, quatre al matí i quatre a la tarda, tant el dissabte com el diumenge. A banda, hi haurà l'oportunitat de navegar en embarcacions tant diverses com caiac, vela lleugera o amb el vaixell Corsari Negre. I no faltaran tampoc a la cita alguns dels vaixells de vela més emblemàtics que hi ha a Catalunya. Raül Mata ens els presenta.
'Palamós, terra de mar', aquest proper cap de setmana, també tindrà un mercat tradicional un espai lúdic amb activitats per a la mainada, la segona edició de la Travessa Popular de Natació, i un ampli ventall de propostes gastronòmiques relacionades amb la cuina marinera.
Reportatge sobre el 'Palamós terra de mar''.
Totes les notícies:
24/07/2026 - Societat Ha mort Stephan Crass, un dels impulsors de l'agermanament entre Palamós i Rheda-Wiedenbrück
Ahir va morir a Rheda-Wiedenbrück Stephan Crass, una de les ànimes de l'agermanament entre...
24/07/2026 - Medi Ambient L'operatiu de transvasament ha empitjorat la qualitat de la sorra de la platja Gran
Malgrat el seu atractiu natural, la platja Gran de Palamós presenta aquest estiu un problema amb...
24/07/2026 - Serveis La temporada de creuers travessa l'equador aquest diumenge amb l'escala del Silver Ray
El creuer Silver Ray farà escala aquest diumenge que ve a Palamós. Serà la segona de les 6 que...
24/07/2026 - Cultura La rumba clàssica de 'Los vecinos de Manué' arriba avui a Palamós
Avui divendres se celebra el Dia Internacional de la Rumba. Coincidint amb això, arriba el quart...
24/07/2026 - Cultura 'La chica zurda', segona i última projecció a la Fosca de Cinema lliure a la platja
La segona i última de les 2 pel·lícules programades a Palamós dins el cicle Cinema lliure a la...
Notícies relacionades: