Avui comença la novena Mostra de Cuines del Món

04/05/2017 Societat


Cuines del Món es fa a l'Espai del Peix.

Cuines del Món es fa a l'Espai del Peix.

La novena edició de la Mostra de Cuines del Món es posa en marxa aquesta tarda a l’Espai del Peix de Palamós. És una iniciativa del Servei de Ciutadania i Immigració de l’Ajuntament, que té l’objectiu de fomentar la interrelació cultural a través de la gastronomia. En aquesta edició i al llarg dels quatre dijous d’aquest mes de maig, la Mostra de Cuines del Món comptarà amb la participació de ciutadans de Bòsnia i Hercegovina, Cuba, Bielorrúsia i Romania.

La Mostra de Cuines del Món va a càrrec de persones originàries de cadascun dels països triats, que cuinen plats de la seva tradició culinària, amb el suport dels professionals de l'Espai del Peix. Tot amb la finalitat de compartir i interrelacionar les diferents cultures i persones que conviuen a Palamós. La regidora d'Acció Social, Natàlia Casellas, creu que la cuina i la cultura gastronòmica són bones eines per a aconseguir aquest objectiu.



La Mostra de Cuines del Món es fa a l’Espai del Peix tots els dijous d'aquest mes de maig, sempre a les sis de la tarda. L’entrada és gratuïta però sempre amb una inscripció prèvia. Només cal fer una trucada al Museu de la Pesca, al 972 600 424. Les sessions comencen avui amb Bòsnia i Hercegovina i continuen el dia 11 amb Cuba, Bielorrússia el dia 18 i, finalment, Romania el dia 25 de maig.


'Som el que mengem', vídeo dedicat a l'activitat 'Cuines del món'.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...