02/05/2017 Medi Ambient
Doble escala de creuers turístics al port de Palamós.
Ecologistes en Acció denuncia el turisme de creuers per la contaminació ambiental que hi va associada, segons aquesta entitat. El col•lectiu ecologista demana que Catalunya i Espanya apliquin la normativa que ja existeix al nord d’Europa, que limita l’entrada a port dels vaixells que potencialment són més contaminants. Junts x Palamós i Sant Joan ja havia demanat un estudi d'impacte al port de la vila.
Maria Garcia, d'Ecologistes en Acció, diu que el combustible que utilitzen els creuers turístics és molt contaminant pels ports on fan escala.
Garcia diu que al nord d'Europa ja s'apliquen mesures per evitar la contaminació dels creuers als ports, i que això també s'hauria de fer aquí.
CITA MARIA GARCIA 2
El grup municipal Junts x Palamós i Sant Joan ha demanat ja vàries vegades que es faci un estudi de l'impacte ambiental que tenen les escales de creuers al port de la vila. Ports de la Generalitat hi treu importància i diu que no és necessari.
Totes les notícies:
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...
28/09/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni cedeix 2 solars per a habitatge protegit
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha conveniat amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya la...
Notícies relacionades: