27/04/2017 Serveis
Calonge i Sant Antoni recupera la fira Expohàbitat, que no es feia des de l'any 2008. (Foto: Ajuntament de Calonge).
Unes 40 empreses vinculades al sector de la vivenda turística i els seus serveis participaran aquest pròxim cap de setmana en la fira Expohàbitat de Calonge i Sant Antoni. La mostra espera superar els 6.000 visitants que va tenir en la seva última edició, l’any 2008. La incipient revifada que està tenint el sector immobiliari, molt tocat en els últims anys a causa de la crisi econòmica, ha decidit l’Ajuntament de Calonge a recuperar aquest saló.
Expohàbitat ocuparà una superfície de 2.000 metres quadrats al Firal de Sant Antoni. Obrirà portes el dissabte 29 d'abril i tancarà el dilluns 1 de maig. La fira és un ampli mosaic del sector de la vivenda turística i de tots els serveis i productes complementaris que té al voltant. Amb especial incidència amb l'habitatge de lloguer, que segons un estudi mou cada any uns 25 milions d'euros al municipi de Calonge i Sant Antoni. Arturo Prades, regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament.
A banda dels expositors, Expohàbitat oferirà també xerrades i tallers. Destaca, per exemple, una conferència del responsable de comunicació d'Spain-Holiday.com, una plataforma de lloguer de vacances que ofereix més de 9.000 vivendes, només a Espanya.
Totes les notícies:
29/07/2026 - Serveis FECOTUR vol que el comerç ofereixi valor afegit per combatre les compres 'online'
El comerç electrònic s'ha convertit en el principal enemic de les botigues de proximitat. La...
29/07/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa escala avui amb 1.900 turistes britànics
La naviliera més fidelitzada a les escales de creuer al port de Palamós, la britànica Marella...
29/07/2026 - Societat Un jove futur patró de pesca basc es forma fent pràctiques a Palamós
L'Organització de Productors Pesquers de Palamós col·labora amb altres territoris pesquers per...
29/07/2026 - Societat Fins divendres encara es poden fer inscripcions per a l'EMAP
L’Escola Municipal d’Adults de Palamós finalitzarà aquest divendres vinent, 31 de juliol, el...
29/07/2026 - Serveis L'hostaleria gironina, a favor del retorn del peatge a l'AP7
La Federació d'Hostaleria i Turisme de les comarques de Girona està a favor que l'autopista AP7...