13/04/2017 Societat
Adoración Hernández va rebre un ram de flors de la mà de l'alcalde Lluís Puig. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Palamós té una nova persona centenària entre el seu veïnat. Es tracta d'Adoración Hernández Porcel, que ahir mateix va celebrar aquest aniversari tan assenyalat. L'Ajuntament de Palamós la va voler homenatjar amb el lliurament d'un ram de flors, en un acte que es va fer al centre Palamós Gent Gran, on la senyora Hernández resideix actualment.
L'àvia centenària va néixer l'any 1917 al poble d'Alcudia de Guadix, a Granada, on hi va residir fins al 1947 quan es va traslladar amb la seva família a la ciutat de Girona i, vuit anys més tard, a Mont-ras. Adoración Hernández va treballar fins a la seva jubilació en diferents empreses de neteja de la llar i d'oficines. Vídua de Torcuato Fernández López, va arribar l'any 2007 a Palamós, primer per viure amb un dels seus fills i després ja al centre sociosanitari. L'homenatjada pels seus 100 anys té actualment 9 fills, 21 nets i 21 besnets.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Successos Un noi ferit greu en un accident a la zona d'Els Bàsics
Un noi va quedar ferit de gravetat ahir a la tarda després de patir un accident mentre es banyava...
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...