09/04/2017 Esports
El Palamós ha certificat la permanència a la Tercera Divisió després de derrotar al Manlleu.
Després de la victòria d'avui el Palamós ja pot certificar un any més la permanència a la Tercera Divisió. La primera meitat ha estat de domini altern per part dels dos equips, amb una claríssima ocasió amb la porteria buida del jugador visitant Seuma en el minut 39. Quan semblava que el partit arribaria al descans amb empat a zero, Agi, que ha entrat al camp per la lesió d'Oriol Ayala, ha fet el primer gol del partit.
Només començar la segona meitat, el jugador visitant Freddy ha fet un autèntic golàs sorprenent al porter palamosí Aleix Manzano. La reacció del Palamós, però, no s'ha fet esperar i només un minut després, Marc Bonaventura ha desfet l'empat. Marc Medina, davanter del Palamós que ha entrat a la segona meitat, ha fet el definitiu 3 a 1 en el minut 81 de partit.
Amb aquesta victòria el Palamós suma 48 punts i ja pot certificar matemàticament la permanència un any més a la Tercera Divisió. Dijous el Palamós jugarà davant l'Ascó, un rival directe en la lluita per aconseguir la quarta plaça que dona accés a la promoció d'ascens a Segona Divisió B.
FITXA TÈCNICA
Palamós CF: Manzano, Sergio García, Cano, Ayala (Agi), Akrong, Cornellà, Serramitja (Marc Medina), Bonaventura, Jaume Duran, Iván García (Barrera) i Subi.
AEC Manlleu: Aroca, Mate, Canal (Dan Coll), Iván Fernández, Aumatell, Seuma, Cristian (Trulls), Manu, Fredy, Marc García i Pol Coll
Targetes grogues: Akrong i Cornellà del Palamós CF / Trulls, Pol Coll, Freddy, Iván Fernández i Marc Garcia (2) del Manlleu.
Targetes vermelles: Albert Santanera (cos tècnic), Cristian i Marc Garcia del Manlleu.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...