10/04/2017 Societat
Un dels espais disposa d'una bateria i amplificadors.
El grup municipal del PSC assegura que els bucs d’assaig de l’Aula d’Aprenentatge municipal han entrat en funcionament amb dos anys de retard. El principal grup de l’oposició no hi troba justificació i també es queixa que l’equipament estigui funcionant sense disposar encara d’un reglament. Els dos bucs d’assaig públics, adreçats als grups musicals de Palamós, van entrar en servei a començament del mes passat.
Amb això s'ha donat resposta a una llarga reivindicació dels grups musicals locals. Pel principal grup de l'oposició municipal, però, una resposta que arriba amb massa retard. Escoltem Raquel Gallego, regidora del PSC a l'Ajuntament de Palamós.
Els bucs d'assaig són dues sales de 20 metres quadrats cadascuna. Estan adaptades acústicament i dotades d'aire condicionat. Un dels dos espais, a més, disposa d'una bateria, dos amplificadors de guitarra, un de baix, un equip de veus amb taula de mescles i tres micròfons. Els bucs d'assaig es poden fer servir de dilluns a divendres, de nou del matí a deu de la nit, i els caps de setmana o festius, de deu a deu. Per sol·licitar-ne l'ús, només cal adreçar-se a les oficines del Punt Jove de Palamós, al carrer de Santa Marta.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Successos Un noi ferit greu en un accident a la zona d'Els Bàsics
Un noi va quedar ferit de gravetat ahir a la tarda després de patir un accident mentre es banyava...
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...